میز کار استیل صنعتی به منظور استفاده در آشپزخانه های صنعتی ، قنادی و کارگاه های بسته بندی به عنوان یک عنصر خیلی مهم مورد استفاده قرار میگیرد . میز کار به صورت تمام استیل و در ابعاد مختلف برای استفاده های متفاوت تولید می شود . همچنین برای مصارف مختلف از متریال متفاوتی در تولید میز استفاده می شود. همچنین میز کار استیل رستوران به صورت چند طبقه و به صورت پیشخوان یا میز دخل میتوان طراحی کرد.

میز کار استیل صنعتی

میز کار استیل فست فود رستوران و قنادی

در آشپزخانه های صنعتی برای انجام امور آماده سازی مواد غذایی و قرار دادن ظروف یک عنصر مهم به نام میزکار مورد نیاز می باشد.

میزکار استیل رستورانی در ابعاد مختلف برای کارهای متفاوت طراحی می شود.

به عنوان مثال برای آشپزخانه یک متر تا دو متر با عرض 63 سانت طراحی می شود . اما برای قنادی ها و شیرینی پزی ها باید عرض میز 90 سانت باشد.

همچنین در قسمت پایین میز کار براساس سفارش مشتری طبقه برای ظروف اضافه می شود.

آشپزخانه و قصابی ها برای جای گذاری لوازم کوچک برای میز کشو طراحی می شود و همچنین میز استیل کشو دار در ابعاد مختلف تولید می شود.

کارگاه های بسته بندی برای گذاشتن بسته ها و مواد غذای از میز استیل لبه دار استفاده می شود.

همچنین در قصابی ها و مرغ فروشی ها برای تکه کردن و خرد کردن مرغ از میز استیل قصابی با لبه های بلند و سوراخ تخلیه استفاده می شود.

میز استیل قصابی از ورق استیل زد زنگ 304 و لایه پی وی سی طراحی می شود.

همچنین برای قرار دادن سماور از میز زیر سماوری استفاده می شود.

اصولا برای راحتی در جابه جایی میز از چرخ های صنعتی در قسمت پایین پایه میز استفاده می شود . چرخ های صنعتی دارای ترمز جهت ثابت کردن میز دارد.

همچنین رویه میز ها از ورق استیل خشدار و برای صدا گیری و استحکام میز از چوب نئوپان و برای مناطق مرطوب از پی وی سی استفاده می شود.

پایه های میز از پروفیل استیل 40*40 و پاتروکی از پروفیل استیل 20*20 طراحی می شود.

همچنین به منظور سفارش و ارائه توضیحات بیشتر دستگاه می توانید با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنید.

زمان آماده سازی سفارش چهار روز کاری می باشد.

099025000380990250003902156743707